Kjøpsinformasjon

Kjøpsbetingelser
Vi ber deg lese godt gjennom kjøpsbetingelser for kjøp hos Moolo.no. Ved kjøp hos oss aksepterer du våre kjøpsbetingelser og det inngås en bindende avtale mellom Moolo.no As og deg som kunde.
Under finner du informasjon om vilkår for frakt, levering, betaling, reklamasjon, angrerett og retur.

Vi gjør vårt ytterste for å yte deg god service - du er alltid velkommen til å ta kontakt med  oss på epost; post@moolo.no.

Frakt og levering
Alle varer sendes via Bring (Posten Norge), og sendes fra oss så raskt som mulig, og helst samme dag som ordren mottas. I salgsperioder og ved stor ordremengde har vi som mål at alle ordre skal sendes innen 48 timer. Vi sender ikke lørdag og søndag - og andre "rød-dager" - orden vil da sendes påfølgende virkedag.

Det er fri frakt hos oss, ingen skjulte kostnader! Det er heller ingen toll, da vi sender fra Norge.

NB! Posten varsler deg elektronisk, dvs. at du vil få sms/epost angående ankommet sending og hentefrist. Det er derfor svært viktig at telefonnummer, epost-adresse og postadresse er korrekt. Du vil få sendingsnummer på sms/epost fra posten slik at du kan følge/spore pakken.
Vi sender foreløpig kun til Norge. 

Betaling

Vi tilbyr Klarna betalingsløsning. Du kan velge mellom å betale med kort eller faktura. Du kan også dele opp din betaling. Du finner kontaktinformasjon til Klarna i epost fra dem når kjøp er gjennomført.

Merk at uavhentet pakke(-r) tillegges et gebyr på opptil kr 500,-, som du som kunde/kjøper må betale. Beløpet holdes igjen via din Klarna-betaling. Dette for å dekke fraktkostnader.

Reklamasjon
Ved feil eller mangler ved vare(n), ta kontakt med oss så snart som mulig, og innen 21 dager via epost; post@moolo.no, eller via kontaktskjema her, så gjør vi alt vi kan for å rette opp i dette - raskt og effektivt. Vi lover å yte så god service som overhodet mulig!

Angrerett
Du som kunde har angrerett innen 21 dager etter mottatt(e) vare(r), ikke på salgs- og tilbudsvarer. Returfrakt dekkes av kjøper (kunde), og vil koste fra. kr. 70,- til kr. 170,-, litt avhengig av hvor du sender fra og på hvilken måte. PS! Benytt sending med sporing via posten, slik at du enkelt kan følge sendingen fram til oss.

Du vil få ordrebekreftelse pr. epost, og i denne ligger angrerettskjema og opplysning om angrerett som vedlegg. Du kan også ta kontakt med oss på post@moolo.no, så sender vi dette til deg. Eller du kan laste ned skjemaet her.

Varen (-e) må returneres i samme stand som du mottok de i, ha varelapp på, være ubrukt, og ligge i original emballasje. Vi tilbakebetaler via Klarna så snart vi mottar retur og finner varene i god stand, og innen 3 virkedager.

PS! Det er ikke angrerett på salgs- og tilbudsvarer. Returer returneres av posten til avsender.

Retur sendes til:
Moolo.no As
Spikkestadveien 100
3440 Røyken

Du kan lese mer om angrerett her.

Vi gjør for ordens skyld oppmerksom på at feil kan oppstå, og at vi derfor tar forbehold mot feil ved priser, lagerstatus, volum osv. Vi vil ta kontakt med deg som kunde så snart som mulig dersom dette skulle oppstå!

Vi ber våre kunder legge merke til målene som er beskrevet under varene.

God handel!

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×